TUNTIKUVAUKSET

Kehon huoltoa & palautumista

Afterwork Yin 90min

Kehon huoltoa ja palautumista passiivisten, syvärentouttavien asanoiden avulla. Harjoitus tukee hermoston tasapainoittumista ja stressin lievitystä. Osa asanoista on haastavampia, mutta käytössä on aina variaatioita ja apuvälineitä. Annetaan keholle tilaa laskeutua ja rentoutua omaan tahtiin ja opetellaan kuuntelemaan kehoa. Mukana erilaisia hengitys – ja meditaatioharjoituksia. /Raakel

Yin & äänikylpy 75min

Tunti soveltuu kaikille, jotka haluavat hidastaa ja pehmentyä. Tunnilla rauhoitutaan ja hengitetään syvään. Painopiste on oman kehon tuntemisessa sisältäpäin ja kehotietoisuuden syventämisessä. Tunnilta voit odottaa rentoutumista mutta myöskin haastetta. Asanat tehdään pääsääntöisesti makuulla tai istuen apuvälineitä tukena käyttäen. Lopuksi hemmotellaan äänikylvyllä. Ohjaajana Noora

Restora­tiivinen Yin 60min

Tällä tunnilla voit unohtaa tekemisen ja keskittyä olemiseen. Maan vetovoima hoitakoon tehtävänsä ja sinä voit keskittyä hengitykseen, oman kehosi viestien kuunteluun sekä palautumiseen.  Hengitys ja sen tarkkailu on tunneilla avainasemassa, näin tuetaan vahvasti hermoston hyvinvointia ja luodaan yhteyttä kehon sekä mielen välille. Asennoissa pysytään useamman minuutin ajan apuvälineitä käyttäen. Ohaajana Anna

Lempeä Yin 75 min

Syvävenyttävien ja kehoa avaavien yinjooga – asanoiden jälkeen lähdetään laskeutumaan kohti restoratiiviisempaa joogamuotoa joka tarjoaa keholle mahdollisuuden erittäin syvään lepoon ja elpymiseen. Restoratiivisissa asanoissa viivytään n.10-15min, apuvälineiden tuella.  / Raakel

Syvä­rentoutus 45min

Tunnilla pääset rentoutumaan ja palautumaan puheen ja hypnoottisten suggestioiden avulla. Voit vaan makoilla, kuunnella ja antaa kehon sekä mielen päästää irti arjen pyörteestä. Tunti sopii kaikille. Ja erityisesti niille jotka pitävät rentoutumista haastavana. Ohjaajana Raakel

Rumpu­rentoutus 45min

Rummun voimakkaan värähtelyn ansiosta tunnilla on mahdollisuus rentoutua syvästi,  vahvistaa ajatusten ja päätösten tekoa tai lievittää stressiä ja unohtaa arjen murheet. Tunnilla rummun lisäksi käytän omaa ääntäni sekä muita instrumentteja. Paras varuste tunnille on villasukat. Ohjaajana Jasmiini

Sunday Rest(o) 75min

”Be well rested, be well adjusted.” Sunday Rest(o) on akkuja lataava viikonpäätös tunti.
Restoratiivisen ja yin joogan saattelemana aloitat uuden viikon levänneenä. Tunnit hakevat inspiraatiota Katonah-joogasta, vuodenajoista sekä kehon kemiasta, jota tutkimalla voimme oppia miten elää täysillä tässä hetkessä missä ikinä olemmekaan. Sopii ensikertalaiselle. Ohjaajana Janice

Lempeää liikettä & tasapainoa

Yin & Yang 60min

Yin & Yang -tunti sisältää nimensä mukaan rauhoittavia, syvävenyttäviä yin-asanoita ja dynaamisempia yang-energiaa nostattavia asanoita. Tunti on ihana kokonaisuus, joka tasapainottaa kehoa ja mieltä viikon keskitaitteessa. Ohjaajana Elina

Hatha 60min

Rauhallisella tunnilla annetaan itselle aikaa kuunnella omaa kehoa ja mieltä. Hetkellinen asanoihin pysähtyminen ja soljuva hengitys auttavat tuomaan tasapainon kehon ja mielen välille. Ohjaajana Pinja

Äfter work Jam 60min

Kaipaatko kenties rentoutumista ja irtiottoa? Silloin After work jam -tunti on just sulle! Parillisilla viikoilla liikutaan ja aktivoidaan kehoa istumatyöläisen näkökulmasta ja parittomilla viikoilla rauhoitutaan ja pysähdytään seisomatyöläisen näkökulmasta. Tunnit soveltuvat silti kaikille. Suosittelemme kokeilemaan molempia! Ohjaajana Jasmiini

Joogaa aloitte­lijalle 60min

Oletko miettinyt tulevasi joogatunnille? Mutta et ole ikinä ennen kokeillut ja jänittää valtavasti? Ehkä ajattelet, ’no en minä veny mihinkään, en osaa yhtäkään asentoa’ .Tämä tunti on juuri sinulle! Tällä tunnilla ei tarvitse ’osata’ yhtään mitään! Asanat joita teemme ovat aloittelijoille soveltuvia ja tunnin vauhti on leppoisa ja rento. /Lauri

Lempeä Jooga 90min

Tunnilla tehdään tasapainoista koko kehoa hellivää harjoitusta välillä haastaen, toisinaan hellittäen. Voit aina valita oman energiatasosi mukaan harjoituksesi intensiteetin. Linjaamme asanat huolellisesti, jotta energia ja hengitys pääsevät virtaamaan. Tunneilla tehdään myös aina pranayamaa ja meditaatiota. Ohjaajana Elina

Voimaa & Vahvistusta

Kundaliini­jooga 90min

Kundaliinijoogatuntiin kuuluu lämmittelysarja, tietyn teeman mukainen liikesarja, meditaatio ja loppurentoutus. Liikesarjojen välillä pidetään lepohetkiä ja annetaan hermoston prosessoida liikesarjan keholle välittämät viestit.  Hengitykset, liikkeet ja mantrat käydään aina yhdessä läpi.  Ohjaajana Tiina

Balancery Flow 60min

Balancery yhdistää haastavan tekemisen ja rauhoittavan olemisen tasapainoiseksi kokonaisuudeksi. Tunnilla haastetaan kehoa ja mieltä dynaamisen hatha-joogan sekä läsnäoloharjoitusten kautta. Joogaharjoitus tehdään intensiivisenä flowna omaa kehoa kuunnellen. Tunti sopii kaikille! Ohjaajana Sari

Hatha Flow 60min

Voimaannuttava ja inspiroiva hatha flow yhdistelee asanat ja hengityksen virtaavaksi ja lempeäksi kokonaisuudeksi. Kehon ja mielen harjoitus, jota luovuus, läsnäolo ja erilaiset kehon, – sekä mielenteemat johdattavat /Karoliina

Vinyasa Flow 60min

Dynaamisella tunnilla keskitytään yhdistämään hengitys eri asanoihin. Liikkeet vaihtuvat soljuvasti säännölliseen ja rytmikkääseen tahtiin. Tunti parantaa liikkuvuutta ja kehittää voimaa. Ohjaajana Pinja

Ennen ensimmäistä tuntiasi toivomme sinun tutustuvan yleisiin ohjeisiin ja käytäntöihin.

Tunneille ilmoittaudutaan ajanvarausjärjestelmän kautta, ja maksetaan joko verkossa tai studiolla.